PGK Sp. z o.o. w Opocznie informuje, iż w związku z rozwijającą się sytuacją zagrożenia koronawirusem oraz w celu ograniczenia zagrożeń dla naszych klientów jak i pracowników, wprowadza zmianę w zasadach odczytu wodomierzy dokonywanych przez inkasentów Spółki.
Z dniem 16 marca 2020 inkasent nie będzie wchodził do środka celem dokonania odczytu.
W związku z powyższym prosimy klientów o dokonanie samodzielnego odczytu stanu wodomierza i podanie tej informacji bezpośrednio do PGK Sp. z o.o. poprzez dedykowaną zakładkę na stronie internetowej lub pracownikom Biura Obsługi Klienta pod następującymi numerami telefonu : 044 754 76 11 wew. 106 oraz 887 534 583.
Klienci posiadający wodomierze z nakładką elektroniczną będą obsługiwani na dotychczasowych zasadach.
Informujemy ponadto, iż w sytuacjach problemu z odczytem lub brakiem podania stanu wodomierza PGK Sp. z oo. zastosuje średnią ustaloną w oparciu o odczyty z poprzedniego okresu.