E-faktura jest bezpłatną usługą, skierowaną do wszystkich Klientów PGK Sp. z o.o. w Opocznie, polegającą na zastąpieniu tradycyjnej, papierowej faktury – fakturą elektroniczną.
E-faktura zawiera takie same dane jak faktura papierowa i posiada tę samą wartość pod względem skutków prawnych. Oznacza to, że jest dokumentem akceptowanym przez urzędy skarbowe.
E-faktury przesyłane są na adresu e-mail wskazany przez Klienta.
E-faktury mogą otrzymywać wszyscy Klienci PGK Sp. z o.o. w Opocznie, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają podpisaną umowę
- posiadają sprzęt komputerowy spełniający wymogi techniczne określone
w regulaminie e-faktury w Rozdziale 1 części III Wymogi techniczne - zaakceptowali regulamin e-faktury
Klienci dokonują akceptacji składając w PGK Sp. z o.o. w Opocznie poprawnie wypełniony i podpisany formularz „Akceptacja przesyłania i udostępniania e-faktur”, dostępny na stronie internetowej w zakładce e-faktura oraz w Biurze Obsługi Klienta. Podpisany formularz Klient może:
- przesłać do PGK Sp. z o.o. w Opocznie pocztą elektroniczną na adres sekretariat@pgk.opoczno.pl
- dostarczyć osobiście do Biura Obsługi Klienta PGK Sp. z o.o. w Opocznie, przy ul. Krótkiej 1 w Opocznie
- przesłać pocztą na adres korespondencyjny PGK Sp. z o.o. w Opocznie
Korzyści z wyboru e-faktury:
- pewność dostarczenia w konkretne miejsce i w określonym czasie
- krótszy czas doręczenia w stosunku do faktury papierowej, wysyłanej pocztą
- możliwość odebrania z każdego miejsca na świecie gdzie istnieje dostęp do Internetu
- wygodne przechowywanie w katalogach elektronicznych – brak konieczności gromadzenia papierowych dokumentów
- przyczynianie się do ochrony środowiska naturalnego
Dokumenty do pobrania:
- Oświadczenie o akceptacji Faktur przesyłanych drogą elektroniczną (PDF)
- Oświadczenie o akceptacji Faktur przesyłanych drogą elektroniczną (DOC)